♡Trött på den eviga utväxten♡

Min nuvarande hårfärg!
När jag var liten drömde jag om att va blond, ha långt ljust lockigt hår! Precis som en prinsessa, haha. Senare år har jag börjat slinga och har gjort det länge, men det är på senare året som jag verkligen varit blond i hela håret.
 
Precis efter en färgning så är jag nöjd, men håret växer ju och jag vill inte ha den där mörka hårutväxten längst in. Jag vill vara blond men jag orkar inte färga det hela tiden, då det blir så slitet.
 
Därför skulle jag nu vilja bli brunette som går ut i en ljus ombre, tycker det e jättefint och enkelt då jag har min naturliga hårfärg längst in då jag inte skulle behöva färga det utan låta det växa ut och sköta det bra.♡





Skulle vara jättefint på dig!💕👌😍

Svar: åhh tack<3
Olivia Bjurström

2014-08-06 » 09:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback