♡Mycket grejer men en liten väska♡

 
 
Mitt rum är ett riktigt bomb nedslag just nu, hela min säng är full med sommarkläder medans skrivbordet är täckt av skolpapper. Tog nämligen några timmar rast från plugg för att leta fram kläder att ta med till Thailand.
 
Jag har sagt till mig själv att inte ta med för mycket då jag hoppas på mycket shopping i Bangkok. Vilket jag nu märkt att jag inte kommer hålla eftersom jag har ju sååå mycket kläder som bara måste ha med.
 
Sen kommer vi ju till det här med bikinisar och solglasögon. Som ni ser ovan har jag en riktig förkärlek till solisar (alla är heller inte med på bilderna...) och lika så bikinisar, känns jättejobbigt och låta något stanna hemma, kan jag inte bara packa ner hela garderoben:/ 
 
Nästa vecka får jag rensa ut och bara packa ner det viktigaste (och finaste såklart)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback