~2013~

Vilka länder besökte du? Lansarote, Gran Canaria och Finland


Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Vet faktist inte<3

 

Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? Sista October. Blev ihop med killen jag varit kär i jätte länge,passade dock bättre som vänner som vi är nu:)


Största misstaget? Misstag vet jag inte men har skämt bort mig jätte mycket och gjort massa pinsamma grejer...


Har du varit sjuk eller skadat dig?  Jag har varit jätte mycket sjuk i våras, mådde inte topp då!


Bästa köpet/köpen? Min Longboard och min shortboard är jag så nöjd över, andvände flitit i sommras!

 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och väskor tror jag.


Gjorde någonting dig riktigt glad? I sommras var jag glad jämt och ständigt och även när jag var på Canarieöarna två gånger. Skulle säja att solen gjort mig gladast!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Girlfriend av Icona Pop, Hey brother och Wake me up av avicii, Just give me a reasom av pink och Nate Ruess m.m


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och faktist, visa perioder gladare än vanligt andra jobbigare och ledsnare!<3

Vad önskar du att du gjort mer? Varit med kompisar typ^^

Vad önskar du att du gjort mindre? Jag har slössat jättemycket tid på att bara slappa sjutit upp grejer och struntat i att göra saker jag måste... Hehe Olivia är en liten lattis

Blev du kär i år? Ja väldigt!

Favoritprogram på TV? Hela Sverige Bakar

Bästa boken du läste i år? Baristas

Vad gjorde du på din födelsedag? Gick i skollan:( Men hade en övernattning med kommpisar några dagar innan<3


Hur skulle du beskriva din stil i år? Färgglad kanske och söt.


Vad fick dig att må bra? Elsa, min familj med fler!

.
Vem saknade du? Saknar Elsa som har bytt skola, ses inte varje dag längre vilket är synd men försöker ses så ofta som möjligt!


De bästa nya människorna du träffade? Min familj och nya och gamla vänner.


Planer för 2014? Träna massa, vara med kompisar och ha kul!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback