end of holidays...

Nu har skolan börjat igen, hade upprop igår. Fick gå hem efter 20 min känns lite onödigt att ens vara där! Gick hem til Linn efter, gjorde inget speciellt där men senare på eftermiddagen träffade jag Eira i stan gick runt lite i affärer, efter lite shopping då man hittat några fynd gick vi mot hötorget där vi skulle se Belive på bio, har velat se den så länge nu och den slutar även vissas snart!
 
Filmen var jättebra, guuu vad jag måste köpa den när det kommer ut på dvd^^. Börja ju gråta, var så fin<3 Idg har jag haft studie dag! Har det även imorgon pga utväcklingssamtal. sån chil vecka ändå! Men så sjukt tråkigt att vara ensam hemma hella dagarna.... :(
 
Nu ska lille Olivia sova! Nattii, dröm sött<3
lite bild brist... åhh vad jag vill tillbaks till Gran Canaria






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback