juice i håret.

Heregud... har ni någongång, satt er vid ett bord sugen att dricka ett glas juice från förpackningen på bordet, och i ren vana skakat den innan, men till er förskräckt, utan kork???? Haha det har jag.. oj så blött det blev!! Var mango juice  överallt på mina kläder, på bordet, på Emelie, och mitt hår. Märkte inte att jag hade fått i håret förän det stelnat, känns som man har fågelskit där nu, skratta inte det är inte roligt!! Eller joo ganska komiskt är det nog!
 
På tal om hår har jag bokat klipptid också, är värkligen behövligt, mitt hår är värkligen slitet, men vill inte klippa mig eftersom jag måste klippa av en ganska stor bitt, men nu ska jag i alla fall till frisan på tisdag!
 
Idag har det varit en bra dag, fått ganska mycket gjort och skrattat mycket. När jag kom hem från skolan hade mina sjuklingar här hemma (Både Emelie och mamma är sjuka) bakat kladdkaka, finns det något godare. Blev helt överlycklig. :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback