♡Betyg♡

En stresssak som förekommer vid skolavslutningar är betygen! Många har stor press att få höga betyg och blir besvikna om dem inte får det de tänkt sig, vilket jag tycker är väldigt synd. Jag gick nu ut sjuan och blev så sjukt nöjd med mina betyg fast dem inte va på topp. Jag menar vad har jag för nytta av dom, det är inte så att nån kommer fråga vad jag fick för betyg när jag gick ut sjuan när jag söker jobb, gymnasium, högskola eller något liknande. Det ända grundskolans betyg är i nian, slutbetygen som du behöver till att komma in på gymnasium och du har ingen andvändning för dem när du väll kommit in! så nu tycker jag du ska vara nöjd med de betyg du fått och inte plugga hela din tonårstid, det spelar ingen roll vilka betyg du får, sålänge du får godkänt är det bra. Kom ihåg att inte jämför dina betyg med nån annan för alla är bra på olika saker!
 
 
fick två rosor av Oscar efter skolavslutningen♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback