♡Helgen!♡

I lördags var jag först med Oscar, sen på kvällen åkte jag till min kompis Mariam där jag och 4 andra tjejer skulle sova över, Mariam fyller år i dag så vi firade henne där! Hon fick ett jättestort paket av alla oss, tror ni aldrig sett något finare inskaget paket, ahaha<3 Skrattade sjukt mycket och var jättemysigt där.
 
Söndagen alltså idag, har jag spenderat en stund på bowling, Mariam hade bjudit oss som sov över och några fler till bowling i tele2 arena. Mamma hämtade mig där sen och så åkte vi till stan där vi skulle se musikalen Priscilla, var jättebra verkligen. Älskade deras kläder, helt galna, en kläning gjord av flipflop och en annan med 3D humlor.
 
Nu är Olivia helt slut och ska gå och lägga mig! Sov gott alla sötisar<3
 
 
Bilder från Linns blogg
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback