Mina topp 5 kjolar!♡

Tänkte vissa min 5 favorit kjolar i o ordning, Vet inte vad jag ska blogga om, och eftersom jag verkligen älskar att ha kjol så kan jag vissa mina fovvo kjolar, hoppas ni tycker om inlägget fast det är lite random och komentera gjärna om ni vill ha fler inlägg där jag vissar favorit plagg!^^

 
 
 
Den här underbara kjolen köpte jag från HM rean för bara 200kr i vintras, är så sjukt nöjd över den, passar till en enkel ljus topp och lite guliga smycken! Kommer andvända sjukt mycket i sommar!
 
Nästa kjol fick jag i julklapp av min mormor. Kjolen kommer från Bik bok kostar 249kr och tycker den passar till det mesta och de flesta tillfällen!^^
 
Älskar verkligen den här kjolen från HM:s Divided perfekt utomlands och på sommaren, passar den ett vanligt vitt linne eller en rosa eller varmfärgad tröja med något snyggt halsband! Ingen aningom priset.
 
 man kan aldrig få nog av svarta kjolar dom passar till allt till någon fin blus till en sjön collagetröja, kjolen kommer från Choies köpte den på bloppisen från Andrea köpte 40 kr men kostar 200 kr annars.
 
Sista kjolen kommer från HM den med, köpte den för ett tag sen för 149kr. Passar perfect till fest. Det är en tubkjol inuti och sedan är det kort där fram och lång
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback