♡Det som alltid gör mig glad♡

Idag har hela vägen från ensked till Skarpnäck via Kärrtorp sett mig gå på gatan med stil. Idag har männisor på vägar sett mig dansa och mima. Idag har personer sett Olivia med hörlorar och ett leende på läpparna. 
 
Gick hem från skolan idag(Vilket typ aldrig händer när det är mamma vecka), hörlurarna i mina öron var på högsta volym med svensk härlig musik. Kunde inte låta bli att dansa med i musiken. Mörkret dolde nog mina moves ganska mycket, tur det så jag har i alla fall inte skämt ut mig helt, haha. Blev så himla taggad av beatet, musiken är alltid räddningen på halvrisiga dagar.  Blir så glad av texter om sommar, kärlek och vänskap.
 
Livet blir så mycket lättare med musik!
16/8-2014






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback