♡Tbt Sommarlovet 2014♡

Ute är det nu helt kolsvart och har varit det sen ungefär klockan 4. Den här tiden kan man ju inte låta bli att längta tillbaka till sommarlovet. Har så mycket fina minnen från det ljusa och varma sommaren på landet och veckor med kamping och kompisar. Tänkte dela med mig av en riktig bomb med minnen från lovet. 
Sommarlovet startade och vi sa hejdå till många vänner som vi inte skulle träffa under tiden ifrån skolan!
 
 
Midsommar firade jag med familjen på Gräddö. Minns att det va svinkalt och att jag och mina systrar satt runt kaminen med filtar. Ändå envisades man att göra kransar och bära sommriga klänningar. Trotts den kalla luften och en målnig dag sprack himlen upp till den vackraste solnedgången jag någonsin sett.
 
 
En vecka jag aldrig lär glömma är dagarna hos min bästa kompislandställe på Gotland. Det va så mysigt och vi låg och flabbade varje kväll och dagarna var fyllda med äventyr. Har redan börjat prata om att göra om vistelsen nästa sommar!
 
Tog en bilsemester med mamma då vi campade och bode även i Göteborg på ett hotell, badade massor och solen var framme varje dag. Riktigt härlig vecka
 
Veckan därpå åkte jag och mamma till Borläng där mina morföräldrar har en sommarstuga.
Pappa och Anna köpte en ny båt och vi barn va till Gräddö och firade även Isa som hade fyllt år.
 
Skärgården levererade med maxad sol. Jag och Isa åkte ditt med pappa och Anna. 
Åkte ännu en gång till Borlänge och denna gång följde även Em med
 
Sommarlovet barjade dra ihop sig och vi passade på att åka en sista gång till Gräddö innan skolan skulle dra igång.
 
Kommer komma ihåg sommaren 2014 som en riktigt varm och härligtlov med glädje och kärlek. Känns så konstigt att det snart gått en hel termin sen sommarlovet, tycker det va precis nyligen!
Vilket är ert bästa minne från de tio lediga veckorna i sommras?
 





» Ms

Åh en sån där perfekt sommar verkar va en sån du har ... Sitter hemma utan vänner istället, alla är ju ändå bortresta

Svar: Åhh vännen, jag ska ge tips på mysiga saker man kan göra under lovet när sommaren närmar sig, är ju ett tag kvar dock♡
Olivia Bjurström

2014-11-27 » 17:13:50
» MS

Kan du ge tips på saker man kan göra på jullovet då? Kommer ju ändå inte finnas så mkt att göra i snö då det troligtvis inte kommer finnas nån:)

Svar: Absolut det ska jag försöka fixa♡
Olivia Bjurström

2014-11-27 » 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback