♡Hur gick det med armhävningarna?♡

Heej Gosisar! I förra veckan var jag med i Ida Wargs Push ups callenge. Även er utmanade jag om att vara med. Men jag har helt glömt bort och berätta om allt!
 
På måndagen började jag, jag klarade 4 armhävningar åt gången sen ramlade jag ihop. Torsdagens resultat blev 10 st på rad!
Redan dagen därpå klarade jag 15 av det jobbiga på ett löpande band.
Veckans sista dag klarade jag callengen i och med att 200 armhävningar utförts olika tillfällen under veckodagarna.
 
Jag är riktigt imponerad av hur enkelt det är att träna upp musklerna, från att klara av 4 stycken till fem gånger så mycket, känner mig väldigt stolt av utförandet.
 
var nån av er med, klarade ni det?
Nu ska Olivia pumsa, natti natti♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback