♡Unnar mig en pause♡

Heej älsklingar, idag har jag haft lyxen att slippa gå till skolan. Vi hade hemstudiedag vilket betyder att man inte riktigt kan shita i allt och kolla på serier hela dagen men att slippa ta sig till den kubformade tegel klumpen är ju alltid en lättnad.
Jag har kämpat som ett djur för att få en massa gjort. Panniken jag fick i morse när jag insåg hur mycket jag hade att göra. Igår hade jag väll tänkt ta en chilldag, plugga nån timme och sova resten. Planen dog direkt när alla böker åkte fram. Unnar mig själv en pause just nu med kaffe och macka samt lite bloggning men snart är jag igång igen med nästa ämne. 
Igår hade vi gäster i och med att My fyllt år, vi bjöd på fika, tårta och kokosbolln bild på hallon tårtan får därför ta en plats i detta inlägg
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback