♡10 sanningar om Olivia♡

•Jag har väldigt svårt att bli brun vilket jag tycker är grymt orättvist.
 
•Att spara eller hålla pengarna är något jag är usel på.
 
•Enligt mig finns det inget bättre än att resa.
(London VT 2014)
•Mitt morgonhumör suger och lååånga sovmorgonar diggar jag ljupt.
 
•Slarvig är väll bara mitt förnamn, att ha ordning och koll på är inte min grej.
 
•När jag blir stor vill jag äga en liten mops, helt galet söta.
(bild från WE♡IT)
•Tiden jag lägger på min mobil är alldeles för stor.
 
•Jag är kass på smink och brukar mest gå utan.
 
•110% måste jag alltid prestera för att jag ska bli nöjd över mig själv.
 
•Skor är överskattat enligt mig och går ljämt barfota på sommaren.(ändå har jag shit mycket skor, hur går det ihop? Haha)
 





» Teo

Barfota är fint.

2014-11-27 » 07:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback