♡Just nu♡

Mina älskisar, hur mår ni? 
Min vecka har inte alls varit på topp. Kroppen har börjat säga ifrån från all stress genom att ge mig konstant huvudvärk. Har känts som jag haft en tickande bomb eller något liknande i skallen och inte har värktabletter hjälpt. Är i sånt stort behov av lov just nu så det inte är sant. Men har klarat av 3 av 4 skoldagar så det värsta är över.
 
Idag hängde jag kvar en stund i skolan för att vänta på min älskade Linette, satte oss i solen snackade om allt. Hon åker nämligen iväg imorgon så behövde lite tid att säga hejdå till henne för nån vecka. Gick hem och åt lite mellis beståeende av mjölk och flingor toppade med frysta hallon. 
 
Efter att ha pluggat några timmar känner jag mig helt matt, tänkte ta en promenad senare idag för att få lite luft och bli klarare i huvudet.
 
Så nu vet ni vad som händer i mitt liv för tillfället, nämligen ingenting haha! Men hoppas alla laddar inför en bra påsk i alla fall♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback