♡Vårkänslor♡

Heej mina solstrålar, vilka vårkänslor man fått idag. Solen har syns till nästa dagen och gjort tempraturen riktigt behaglig att gå med tunna jackor i.
 
Jag och Emelie började dagen med en lååång sovmorgon innan vi drog ut för en springtur i det fina vädret. Kändes att det gått lite för lång tid sen sist jag tränade men kul att komma igång igen. Efter en dusch och en god lunch bar det av till Stockholms city. Köpte jordgubbar bland ett av hötorgets alla marknadsstånd och tog en kaffe på E H. 
Nu sitter vi hemma med varsin dator och ska strax grädda våfflor till middag, mums. Är sista kvällen med mamma innan vi åker till palma så ska mysa ordentligt i soffan ikväll♡
 
En heldag med min storasyster helt enkelt, kan det bli bättre?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback