♡ Inte utan mitt te ♡

 
Har precis fixat ett lätt mellanmål bestrående av te med mjölk och morotsstavar. kom hem från stan för ett tag sen där pappa bjöd mig på en lunchdejt med riktigt god suchi där vi åt oss riktigt proppmätta på alla goda bitar. När pappa skulle tillbaka till jobbet passade jag att kika in i lite affärer när jag ändå var i centrum, blev så otroligt shoppingsugen av att kolla runt bland alla nya höstkollektioner. Kliade rejält i fingrarna när jag höll upp flera fina polotröjot, varma kappor och långa halsdukar men har redan spenderat alldeless för mycket pengar på kläder den här sommaren så blev tvungen att låta bli att köpa något. 
 
Är helt trött i benen nu så ska dricka mitt te nu och fördriva tiden med att kolla youtube!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback