♡ Morgonmys ♡

Ännu en hemstudiedag denna fredag! Vaknade upp, drog på mig träningskläderna direkt och fixade en riktigt god och nyttig frukost som jag åt i lugn och ro. Kommer verkligen sakna morgonmyset när skolan drar igång och man får slänga i sig något snabbt för att inte missa sin buss, när man är ledig kan man fixa något lite mer avancerat och det var precis vad jag gjorde idag. Fick bli en tjock bärsmoothie som jag toppade med massa nötter och kokos, skummade min mjölk som jag hade i kaffet vilket jag nästan aldrig orkar göra annars och till sist två mackor; en med avokado och den andra med tomat och paprika på. Jag verkligen levde när jag smakade på mina verk och med ett leende tog jag mig till gymmet.
 
Resten av dagen jag spenderade jag i en solstol med podcaster  i hörlurarna och en tidning framför näsan. Att lata sig är man faktiskt mer än värd efter ett hårt träningspass, lika mycket som ni alla är värda en skön helg nu♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback