♡ När solen börjat titta fram ♡

Blombilden tagen av Em ♡
 
Något jag glömt berätta var att jag var iväg till Dalarna nu i veckan med min familj. Åkte iväg en spontanare innan mammas börjar jobba igen, så fick tid att bara umgås, sola och bada för äntligen har solen börjat bjuda på sig och äta god mat.
 
Men nu är jag tillbaks på min gata och har hunnit haft en jättemysig dag med min bästis Linn vid en badplats. Har saknat henne galet mycket då vi inte setts sen början av sommarlovet. Åt picknik, lyssnade på poddar och pratade ikapp tiden ifrån varandra. Kom hem helt matt med ett leende på läpparna, hon gör mig alltid på gott humör.
Vad har ni gjort idag mina hjärtan?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback