6 h av julklappsshopping

Go'morgon alla underbara! 
Igår hade jag en såndär sjukt bra dag som man inte vill ska ta slut. Vaknade och började min fredag med en stor frukost, kunde ta hur lång tid osm helst på mig att vakna utan stress att hinna till skolan då vi var lediga.
Vid 11 tiden hade jag en tid bokad hos min frisör och färdigklippt åkte jag direkt till Mall of Scandinavia och mötte upp min pingla.
 
Efter närmare 6 timmars bra julklappsshopping och lunchpause på vapiano kom jag hem till hämtpizza. Vid 11 tiden slocknade jag och då hade vi även hunnit med lussebullsbak.
Samanfattningsvis hade jga en grym fredag med shopping, italiensmat (vilket är min favorit) och helt utan skolarbete.
 
Har inga större planer för idag, tänkte bara ta en soft lördag och bara ta allt som det kommer!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback