♡Alla Hjärtans dag presenter♡

På lördag är det alla hjärtans dag som ni säkert vet och därför tycker jag ni ska ge lite extra mycket kärlek till personer ni älskar. Det kan vara till den man är kär i, familj eller bästa vän.
 
Min mamma fyllde ju presis år, då hon fick det på bilderna av mig. Tycker det även skulle passa perfekt som gåvor att ge på valentine's day. 
 
Det första är en necessär och ett halsband, båda från H&M och sen har vi en grej jag gjort själv. Jag har skrivit 11 saker jag älskar med min mamma och sedan bundit ihop med ett sidenband. Gratis att göra och uppskattas otroligt mycket. 
 
Hoppas ni fick lite ideer på vad ni kan ge bort på kälekens dag. Kram!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback