♡Måndagsmorgon♡

Go'morgon hjärtan! En ny vecka har precis börjat och det känns lite segt att behöva gå till skolan när jag mycket hellre vill ligga i min säng hela dagen. Men med rätt inställning kommer veckan gå bra.
 
Ville bara visa lite bilder från min vardags morgon. Jag bestämmer hela veckans outfit på söndagar så idag bär jag ljusa jeans med en matchande väska, en vit enkel långärmad och mitt roséfärgade halsband. Så skönt att ha kläderna planerade så man slipper tänka på det en tidig måndagsmorgon.
Till frukost skar jag upp kiwi och banan som jag sen blandade ihop med gröt. Såå himla gott och nyttigt.
 
Hoppas ni haft en bra morgon, nu ska jag skynda mig till skolan♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback