♡Olivias lilla bebis♡

Fyra bilder från favorit arkivet. Tagna av Canon EOS 500D
Idag hände det där som absolut inte får hända, Olivias älskade kamera blev idag snodd. Min lilla lilla bebis som jag älskat så himmla mycket. Hur kan nån ha hjärta att sno saker hej vilt?
 
Jag, Natta och Linn satt på Esspresso house här i stockholm, jag hade min systemkamera i dens väska precis intill mig. Bredvid oss slår en man ner sig och börjar stirra på oss medans vi sitter och pluggar med fika. En stund senare reser mannen sig upp och går väldigt snabbt iväg med något i famnen. Jag upptäcker direkt att min kamera är borta och skyndar efter, men det var försent.
 
Det känns så dumt att man inte kan lita på folk längre. Måste man sitta och kramphålla sina värdesaker och granska varenda en som sätter sig bredvid sig för att inte bli bestulen? Är det verkligen så det ska vara?
 
Vi har i alla fall anmält stölden nu och hoppas på att vi kan få någon slags försäkring.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback