♡ Tillbaka i tryggheten ♡

Just nu sitter jag vid mitt saknade skrivbord i mitt egna rum. Har verkligen tröttnat på att blogga från olika soffor och sängar, så skönt att äntligen få skriva där på min vanliga plats. Vi kom till Stockholm i Fredags men kommer bara stanna nu över helgen innan vi åker iväg igen! Så skönt att få komma tillbaks till sin trygghet ett tag och bara få andas in hemma-luften. Borta bra men hemma bäst som man brukar säga men som är sååå sant!
 
Idag har jag och mamma varit ner på stan där det vimlade med turister och stadsbor, solen sken så vi var inte ensama om att tycka att det var perfekt för en promenad längst med Drottninggatan. Var i alla fall jättemysigt men nu är jag galet trött i hela kroppen. Kvällen kommer skönt nog spenderas i soffan med massa choklad. Kram, Olivia♡





» Tilly

Har spanat in din blogg lite och måste bara säga, guuud vilka fina bilder du har! Vilken kamera använder du?

Svar: Tack, vad glad jag blir!
Jag andvänder min Canon eos 700D med "ef 50 mm f/1.8 ii" objektiv när jag tar bilder till bloggen. Är jättenöjd med båda och rekommenderar verkligen!
Kram, Olivia!
Olivia Bjurström

2015-07-11 » 21:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback