♡Blond och fräknig♡

 
Fräknarna avslöjar att solen hade kysst mina kinder och saltvattnet hade fått mitt hår att lägga sig lite hur som helst. Glad och fin som man är när tiden visar sommar.
 
Jag var så sjukt blond och jag saknar det såå, ända in till botten kläddes hårstråna med den ljusa nyansen. Men färgningen hade gjort topparna alldeless för slitna och jag ville inte lägga i mer gift i de skadade stråna. Därför har jag sen i sommras bara mitt hår få växa ut i sin egna färg. I nuläget har jag fått en ganska lång utväxt men jag känner inte för att börja förstöra det med färgmedel igen.
 
Jag vill få långt och friskt hår, men det kräver tid och ompyssling. Har ni några bra tips för att få fint hår?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback