♡Djurgårds besök♡

Herregud vilket fint väder Stockholm haft idag. Strålande sol och 15 grader i skuggan!
Söndagen började med ett besök på Liljevalchs vårutstälning som följde med en brunch på djurgården. Brunchen serverades på ett ställe som hette Villa Godthem där buffén bestod av för mycket gott. Allt från minihamburgare, bacon med ägg till Crème brûlée och plättar med sylt.
För att smälta all mat man fått i sig blev det en promenad innan vi åkte hem. 
 
Hela min kropp har varit full av glädje hela dagen, svårt att inte va det när solen smittar av sig av vårvärmen. Jag är bara sprallig över allt just nu. Till skillnad från att känna den vanliga ångesten söndagarna brukar ha att erbjuda är jag taggad på en skolvecka med mycket att göra.
Jag hoppas ni också är det och kan peppa varandra genom prov och plugg, kram!
 En mobilbild Emelie tog på brunchen idag






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback