♡I'm the birthday girl♡

En glad Olivia i Thailand, saknar!
Yeey, idag är det min 15:års dag. Måste börja med att tacka för gratulation från vänner, släkt och familj. De betyder jättemycket att få läsa små grattis-sms och bli grattad. Har gått runt med en bra känsla i hela kroppen från morgon till kväll. 
 
Dagen började med sång och tårta på sängen från mamma och min syster. De hade kokat kaffe, fixat mysigt med ljus och så gav de lite presenter! Jag är ju som ett litet barn så fort jag får någoting som är inslaget, finns inget bättre haha. 
 
När jag kom till skolan 5 minuter sen, ställde sig klassen upp och sjöng för mig, snacka om att jag blev förvånad haha. Plugget rullade på och va som vanligt med lite för mycket att göra, men efter åkte jag in till stan med två av mina älsklingar. Vi köpte isglass som vi åt med solen i ögonen och kollade även runt lite i butiker.
 
Hemma igen stod mamma och baka mitt favorit bröd och lagade mat som jag önskat, en av mina favoriträtter, hemma-tappas. På bordet stod bland annat olika oster, grönsaker, skinkor och prickig korv när det var matdax.
Tre trötta tjejer hamnade sen i soffan framför tv:n och myste.
 
Blev en sån lyckad dag och är evigt tacksam till alla som fyllde den med glädje, nu är jag ett år äldre och kommer somna sött för första gången som femton år♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback