♡Te och skolavslutningssnack♡

Jag har minst 100 andra liknande bilder i mitt arkiv men ändå tar jag nya nästan likadana te bilder hela tiden. Dricker minst en halv liter te per dag, blir ju närmare 4 liter i veckan och därför blir det ett vardagligt fotoobjekt. Att lite smaksatt varmt vatten kan vara så otroligt gott!
 
Nog om te, hur mår ni älsklingar? Jag är så otroligt taggad på sommar nu, räknade ut att det är exakt en månad tills jag får sommarlov, vart tog terminen vägen! Har lite smått panik över vad jag ska ha på mig dock, har inte hittat nån skolavslutningsklänning än och i vanliga fall brukar jag ha planerat en hel outfit till sista skoldagen i kyrkan första veckan av terminen, haha. Nån med tips på hemsidor där jag kan hitta fina klänningar?
 
Idag ska jag ta det luuungt och tyvärr plugga lite. Vädret lockar inte direkt att gå ut så kommer bli en skön inne söndag, kram♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback