Det är aldrig för tidigt

4 favoriter från december 2014
Om ni bara såg mig nu, jag sitter vid mitt skrivbord med lapptopen upp, en stoor kopp med grönt te, levande ljus och julmusik i högtalarna. Julkänslan kan nog inte bli större, eller det är klart, lite snö utanför fönstret hade inte skaddat. Känns som julen är runt hörnet trotts att det är över 40 dagar kvar (den tiden kommer dock gå fort).
Förra julen åkte jag, mamma och Emelie iväg till Thailand vilket var helt underbart. Vi firade jul med pappa några dagar innan vi åkte men jag fick inte riktigt den riktiga julkänslan. Att redan maximera feelingen redan nu känns riktigt härligt.
Nu ska jag plugga i denna härliga advent atmosfär och bara längta till den 24:de.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback