The perfekt outfit

Att sätta på sig en outfit likt vad en modebloggare skulle bära är inte alltid det enklaste med sina gamla lite halv tråkiga plagg. Men jag har lite tips som jag själv brukar följa för att få mig att se så fancy ut som möjligt, haha. Är ni redo att höra de?
 
¤ Färger - Att ha en hel svart klädsel blir väldigt enformigt, men att istället ha 7 olika färger gör det istället för mycket. Jag brukar alltid försöka få mina outfits att ha 3-4 färger då minst en av dem är en neutralfärg som, vit, marinblå, grå eller svart.
Tex Vita jeans, svarta skor och väska, vitt linne, ljusblåkofta och silvriga ringar. Inte svårare än så
 
¤ Modell - Det är ingen höjdare att ha på sig kläder som får en att känna sig som en ballong eller en pinne. Därför brukar jag välja att ha något luftigt och något tight plagg i varje dag
Tex Boyfriend jeans med en figursydd topp eller bootcut jeans med blus som sitter åt midjan
 
¤ Finishen - Jag går sällan smyckes fri och nästan aldrig utan ringar som pryder mina fingrar. Alla outfits blir så mycket mer speciella med accessoarer. Ös på med diamanter, too much is just perfect!
Några av mina alla ringar som finns i mammas gamla skrin som nu är mitt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback