Upp och iväg

Halloj alla, känns som det var tusen år sen jag satt och skrev. Nu är jag hemma igen, tillbaks vid skrivbordet i mitt flickrum och har precis laddat in alla foton från resan. Innan jag åkte till New York hade jag tänkt att underhålla er med mobilinlägg så förberedde därför aldrig några tidsinställda inlägg, men väll där upptäckte jag att hotellet inte hade wi-fi så det blev därför ingen uppdatering. Nu är jag däremot jätteexalterad till att visa er bilderna som tagits där, kommer dela med mig av allt i olika inlägg men börjar med de tre ovan innan vi ens hade lämnat Sverige.
 
Sex spända personer som sprang runt bland Arlandas taxfreeavdelning och åt en frukost innan planet åkte. Känns som det var så nyligen men samtidigt som så längesen. Lovet gick otroligt fort trots det har jag hunnit med och upplevt mer än vad jag brukar göra på flera månader. Tiden gör mig så väldigt förvirrad men det är det som gör resor underbara; de är som små ett viktigt kapitel man kommer vilja läsa igen för tiden när man befinner sig på en annan plats på jordklotet är som en sagovärld. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback