♡ Espresso house plugg-kunder ♡

Klockan är just nu bara nio men jag är så otroligt trött så känns som hon snarare är närmare 12 tiden. Har haft ett stort prov idag och åkte sen direkt till Espresso House med Linni för att plugga till nästa prov som är redan på torsdag, inte så överdrivet konstigt att jag är utmattad efter en hel dag enbart av plugg. Jag och Linn brukar alltid gå till vårt favorit fik innan stora prov för att repetera, förhöra och hjälpa varandra med allt man måste veta innan och det är lika mysigt varje gång.
Beställde en galet god bagel och en iskaffe, min absoluta favorit dryck!
 
Men nu ska jag ge mina naglar lite lack då de inte fått kärlek på alldeles för lång tid och sen krypa ner under täcket och slagga. Hoppas ni mår bra, kram!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback