G Morning sunny Sunday

Hoppas ni alla drömt super sött, och vaknat upp utvilade för veckans härligaste dag. Mina söndagar ser nästan alltid likadana ut, mysiga, lata och slappa! Jag ska idag få lite plugg gjort, ta en lååång promenad och börja packa inför min resa. 
Vad har ni för söndagsplaner, kanske en långfrukost och bara sänghäng?
Oavsett hur ni kommer spendera er söndag önskar jag er en riktigt mysig dag, för det är vi alla värda! Kramen





oh vad skönt att bara göra ingenting en söndagmorgon. precis vad vi gjorde, men sedan åkte vi ut till golfbanan och slog lite bollar och mormor fick en lektion hur man skulle slå av en riktig tränare så hennes slag blev helt plötsligt mycket bättre. 10-11 grader i skuggan gick vi ett varv på golfbanan 9-hål mormor gav upp efter 7 men jag gjorde min bästa runda någonsin. hälsningar mormor o morfar

Svar: Vad härligt att höra, kram!
Olivia Bjurström

2015-10-18 » 20:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback