Årsresomè 2k15 - Långa sommaren

Sommarens varmaste dagar spenderades på mitt landställe med Linni och pappa, inte ofta man får ha över 30 grader i Sverige. Mamma tog sedan med mig och Em till Göteborg vilket är en stad jag stor älskar och vi hade några underbara dagar där. Månaden fortsatte sen med Borlänge besök och avslutades ute i skärgården. Tror jag sammanlagt var hemma 3 dar i Juli!
Augusti bjöd på underbart väder och nu började mina föräldrar jobba och jag fick ägna tid i stan igen. Träffade Linn som jag saknat så mycket och mina dagar fördrevs i en solstol.
Skolan hade kommit i gång på riktigt, sommaren började övergå till höst och garderoben förnyades med höstens trender. Vi åkte ut till Gräddö en sista gång för säsongen då vi passade på att strosa runt i shorts innan temperaturen blev för kall.

Sista delen av mitt år kommer ut på Tisdag






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback