Dagens lista!

Vad behöver du mest just nu? Sommar; En tropisk palm, turkost vatten och en strålande sol! 

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.

Piercingar: Endast i öronen.

TatueringarInga tyvärr, men vill så gärna ha någon när jag blir äldre. 

Längd: 171 härliga centimeter!

Skostorlek: 39 som typ alla andra. Hopplöst att hitta min storlek på reor : /

Fräknar: Tydliga fräknar på sommaren i ansiktet men på Vintern är de inte lika synliga.

Något i kylskåpet du inte tycker om? Jag gillar det mesta, men ketchup och senap tycker jag riktigt illa om.

  Vilket schampo använder du? Olika varje gång typ.

Vilken parfym använder du? Har supersvårt att hitta lukter jag gillar men älskar min body mist från Hollister i lukten Malibu Beach.

Vad gör du just nu? Jag sitter på golvet utanför min systers rum eftersom wifi:et inte räcker till mitt rum.... :( 

Vad är du rädd för? Rymden och enorma djupa hav.

   När grät du sist? Fällde nån tår i fredags när jag saknade min mamma som var bortrest.

Vad är du allergisk mot? Falska människor.

Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck? Håkan! Älskar att lyssna på hans låtar innan jag ska sova.

Kan du sjunga? Nee men önskar att jag kunde. 

Land du vill besöka? Costa Rica vorre jätte härligt. Just nu funkar vilket varmt land som helst. 

Hur ser din dröm-man ut? Åhh han ska ha lite långt hår, ett stort snällt leende och snygg klädstil.


Hittade listan på Mathildas blogg







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback