Classic blue

Skjorta, Abercrombie and Fitch // Shorts, Levis // Solisar, H&M
 
Igår bjöd verkligen Stockholm på ett fantastiskt soligt väder vilket spenderades med årskursen i flatenbadets utebassänger. Spelade volleyboll, solade och ja badade såklart. Efter några timmar åkte jag och Linni hem till mig, fotade lite och fick i oss en enkel lunch. Till kvällen byttes mina beachiga shorts från Levis mot ett par vita stilrenare par då jag och ett gäng kompisar tog oss till Djurgården och Gröna Lund för att kolla in gruppen Tjuvjakt som hade spelning. Hade sådär koll på deras låter men är alltid lika kul med konsert, visst?
En Tisdag som inte  kändes långt från sommarlov....






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback