Brunch lördag

Imorse vaknade jag lite tidigare än vad jag vanligtvis gör på Lördagar. Vid nio mötte jag upp Linn på tuben och vi tog oss tillsammans till Elite Hotell i saltsjöbaden, efter många ommoment haha. Känns som det hör till oss att alltid åka lite fel.
 
Åt på hotellets frukostbuffé som var helt fullproppad med läckerheter. åt bland annat chiagröt med blåbär, frukt, mackor med jordnötsmör och belgiskavofflor med mer blåbär. Jaa, ni hör ju bara, och kan troligen räkna ut min matkoma efteråt. 
 
Eftersom både jag och Linn fyllt år passade vi på att byta presenter med varandra efter allt ätand. Blev en så lyckad förmiddag som måste göras om så fort jag fått lite extra pengar i spargrisen. Och tack så mycket Linni för de grejerna jag fick, tänkte göra ett inlägg om de i ett annat inlägg framöver.
 
Nu vill jag bara önska er en fantastisk Lördagskväll, frossa i godis mina vänner!





Tack igen för en lyckad daag !

2016-03-20 » 13:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback