Ingen dag utan frulle

Inte riktigt morgon längre men tänkte ändå bjuda på morgonens frukost besående av yogurt med kiwi, jordgubbar och crunchy. Kaffe också såklart med skumad mjölk, muma! Börjar redan längtar till morgondagens första måltid när jag skriver det här haha. Ni vet säkert redan att frukost är min favoritdel av hela dagen och extra härligt blir det när man har mycket tid att fixa ihop något smarigt.
 
Efter min nästan somriga frulle åkte jag o Em till stan och möte upp pappa för lunch på ett asiatiskt ställe. Hann gå i lite affärer men framför allt lagade jag min Iphone skärm, äntligeeen! Så skönt att inte ha massa sprikor i vägen när man försöker se vad som står på mobilen. Drog en sväng till gymmet på eftemiddagen och efter min häktiska dag sitter jag nu helt slut och planerar att komma i säng tidigt. 
Kommer upp en frågestund senare ikväll, håll utkik vänner! ❤






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback