Pausar för lite spa

    
// Baddräkt här //
Jag hoppas ni alla har fått en regäl dos med påsk och ätit många ägg (och godisägg). Jag har varit hos min mormor och morfar över helgen men på påskafton tog vi tjejer en paus från firandet och åkte till Högbo spa. Fick massage, badade både bubelbad och simmade i poolen, bastade och åt frukt från den lilla buffén. Första gången jag var på spa men absolut inte den sista, var så avslappnande och bara en mysig grej att göra.
 
Men nu e jag hemma med lov så jag hoppas att uppdateringen kan bli lite bättre, vad för slags inlägg vill ni se?





kan du inte ha en frågestund??

Svar: Absolut, du hittar frågestunden i min blogg, kramis!
Olivia Bjurström

2016-03-28 » 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback