♡14/3, en lördag med min älskling♡

Skrev förut att jag skulle berätta vad som hänt i helgen men det har inte blivit av så tänkte därför göra det nu!
 
Lördagen den 14/3 mötte jag upp Linn i stan på eftermiddagen. Solen låg på men hade inte lång stund kvar att skina innan den skulle försvinna vid horisonten, så vi började med att ta outfitbilder på varandra. 
Efter en stunds plåtning började vi gå till centralen och kollade in i flera butiker och hann förälska oss i mycket fint under fönster-shoppingen. När vi blev hungriga och gick till Friday's i kungsan där vi fick ett bord. 
 
Beställde in en förrätt att dela på och därefter en varsin stor tallrik med deras underbara mat. Satt och prata om allt mellan himel och jord och skrattade av några garvattacker. Fastän vi redan va väldigt mätta gick vi inte därifrån innan efterrätt ätits. Då båda fyllt år den veckan bytte vi presenter och blev såå tacksam för det jag fick.
 
När notan var betald åkte vi hem till henne, badade i bubbelpoolen hennes mormor och morfar har och gick och la oss sent efter en så lyckad dag.♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback