Så mycket som en Söndag kan erbjuda

Jag vet inte hur många av er som är ett Sex and the city fan eller om ni ens sett filmerna eller serien, men jag bara älskar att titta på det. Filmerna har jag sett om och om igen och kommer aldrig trötta och serien är jag inne i nu men har inte sett klart alla säsonger. Att komma till New York efter att ha sett karaktärerna springa runt på manhattans gator kändes som en dröm som jag redan berättat men nu till en ännu mer drömigare händelse!
 
Vi hade bokat bord på ett riktigt mysigt brunchställe, och var i fullgång med att bestämma något att beställa in av alla goda saker från menyn när Anna, min bonusmamma, böjer sig fram och säger till oss barn "Tjejer titta riktigt noga nu" och nickar lätt mot dörren till resturangen vi satt på. 
Där står ingen mindre än Miranda Hobbes, en av huvudkaraktärerna från min älsklings serie, M I R A N D A!!!
Eller ja Cynthia Nixon som hon heter egentligen. Men jag blev så lycklig över att få se henne på riktigt och äta på samma ställe som hon. 
 
Inte nog med att få se en kändis. Maten var gudomligt smarig i sig, jag beställde grekisk yoghurt med gronola och bär. Efter besöket gick vi även till gatan där Carrie, en annan karaktär bor i Sex and the city och där större delen av serien spelas in.
 
Den söndagen kommer alltid minas tydligt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback