♡ 4x cykel ♡

Samma stund som jag vaknade upp måndag morgon började jag räkna ner dagarna till fredag och framför allt helg. Skolstarten har inte varit någon lek för mig, jag med min prestationsångest har inte kunnat låta bli läxorna som legat i en stor hög. Klarar inte av att inte bocka av gjorda veckomål samtidigt som det aldrig finns något stopp på dem. Har helt enkelt glömt bort att leva och bara gjort alla måsten.
 
Så den här helgens mål är att skjuta bort alla tankar som handlar om skolan och bara må bra! 
 
Vaknade dock upp till en rinnande näsa, ont i bihålor och grå himmel. Känns som jag har varit den ända som sluppit förkyldning senaste tiden, men nu har den kommit på besök till mig också. Jag och mamma planerar att gå och se någon film på bio i alla fall, blir en myslördag helt enkelt! Men nu ska jag byta ut min pyjamas mot lite riktiga kläder och lägga på ett lager smink över min röda näsa! Vi hörs♡
 





Härliga bilder!

Svar: Tack så mycket♡
Olivia Bjurström

2015-09-19 » 21:52:01

Det låter verkligen härligt! Hoppas bion var bra :)

Svar: Bion var toppen, hoppas du hade en underbar dag! Kram♡
Olivia Bjurström

2015-09-20 » 13:36:06
» Maja

Så fin du är!

Svar: Åhh tack vad glad jag blir♡
Olivia Bjurström

2015-09-20 » 14:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback