♡ Autum 2k14 ♡

Jag har verkligen inte kollat igenom mitt fotoarkiv på evigheter så kände att det var dax att göra det och hittade fem bilder från förra hösten jag tänkte dela med mig av till er!
 
 En årstid full av pluggstress och mycket skolaarbete men som belönade sig i terminsslutet. 
 
 Bakade äppelchips som blev riktigt lyckade, ni hittar recept här! Måste verkligen göra om de i år!
 
 Jag och min fina vänn Siri promenerade på Djurgården och njöt av alla fina löv som fallit till marken. Ett höstminne som ligger mig varmt om hjärtat!
 
Blev en helg till Dalarna för tid med familjen, vad är bättre än att ha en fin dag i skogen som luktar underbart av svamp? 
 
Jag är verkligen ingen mästerkock eller bagare och de är få saker som jag klarar av att laga, men det blev faktist en hel del bakning förra hösten, bland annat supergoda cookies som jag och min storasyster knåda fram!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback