♡ Chill-Söndag ♡

Hej på er mina favoriter, hur mår ni? 
Jag mår bara fint, har gått runt här hemma hela dagen och haft en mysig chill-söndag. Regnet som fallit ner utanför fönstret konstant idag har inte direkt lockat mig att gå ut, utan gett mig en anledning att slöa i yogapants, en luvtröja och strunta i mitt fettiga hår. 
 
Igår däremot var jag igång och sprang, som jag nämde i förra inlägget, tjejmilen! Var såå pirrig men så fort startskottet gått och jag kommit ut i banan släppte nervositeten, kom in i min lilla bubbla och körde hela milen på 58 minuter och 44 sekunder. Kan ju inte vara mera nöjd med den siffran♡
Imorgon börjar en ny vecka som jag önskar er alla en underbar start till! Kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback