♡ Kärleken finns mellan ränderna ♡

 
Jag har på den senaste tiden blivit riktigt knäsvag för allt som är randigt och sen innan älskat V-ringade tröjor så ni kan nog förstå romansen jag fick till den här tröjan! Det var absolut kärlek vid första ögonblicket så jag provade den men köpte den faktiskt inte fören några dagar efter då jag inte kunde motstå den randiga skönheten längre.
 
Passar verkligen till allt och jag vet att jag sagt det förr om plagg men den här, den här gången menar jag verkligen det, går att styla till såå mycket. Alla slags jeans nyanser, vita till svarta, svart tub kjol och boots eller spetsshorts och ballerinor (kanske inte nu under hösten men ni förstår min poäng).
 
Perfekta tröjan helt enkelt och ni kommer få se mig bära den flitigt nu i höst. Känns som det blev en lite väl lång text för en tröja men så får det bli idag, kram mina hjärtan!
 
Ni hittar den här 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback