Årsresomè 2k15 - Årets början

Nu Har det gått alldeles för långt tid sen jag publicerade något!!! Gott Nytt år på er vänner. Vänta vaa är 2015 slut redan? Gick igenom förra årets bilder och gud vad mycket jag gjorde förra året! Därför tänkte jag dela med mig av en årsresomé liknande den jag gjorde om 2014 i fyra delar. Idag delar jag alltså med mig av Januari, Februari och Mars!
 
Årets första månad ägnades stor del i underbara Thailand med min mamma och storasyster. Var så otroligt härligt att få ligga på en strand varje dag och bada i 25 graders varmt vatten!
När jag kom tillbaks till Svergie hade snön fallit och resten av Februari blev en mysmånad med te och varmchoklad.
Första Februari var ingen vanlig dag för då fyllde min storasyster hela 18 år! Blev flera kalas med släkt och vänner. Min årskurs åkte även till Romme ihop vilket var hur kul som helst.
Min månad, Mars, bjöd på tidigt vårväder och jag köpte en ny kamera för att kunna ta fina bilder på vårtecken. Jag och Linn firade även våran födelsedag på Friday´s vilket blev en tradition.

Titta in på Fredag för fortsättningen, kram!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback