Årsresomè 2k15 - säcken knytts ihop

Besökte Sandviken och mina morföräldrar över en helg men Oktobers stora höjdpunkt var såklart New York-resan. Men mycket stadsvandring och shopping, god mat och underbart höstväder. En storstad jag verkligen vill besök igen.
Hade inte alls mycket bilder från November då mina dager bestod av plugg eller bara filmmys. Men en helg kom vi i alla fall iväg till mora där frost hade lagt sig på allt ögat nådde.
Började årets sista månad med ett frisörbesök, mötte sedan upp Linn samma dag för lunch på vappiano och julklappsshopping.
Julaftonen firades på Gräddö med pepparkaksbak, klappar och julbord. Jag och min Storasyster åkte till Mormor och Morfar där vi passade på att åka snowboard.

Året gick så otroligt fort men jag är så glad att jag har så många bilder fotade för att hjälpa mig minas alla fina minnen och stunder






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback