Hundtands mönster

Tröja, Gina Tricot // Svarta bootcut, DKNY // Kappa, Vera Moda // Halsduk, mammas
 
Igår hade jag en helt galet bra dag, var i stan med min bästis och shoppade, mer får ni läsa i ett senare inlägg.
Men passade på att få lite outfitbilder tagna när vi var på söder, har inte fått bilderna än men snodde den här från linns blogg.Älskar min hundtandskappa tillsammans med vitt och ljusrosa, tycker det bryter av den strikta stilen så bra! Mönstret ger verkligen ett riktigt lyft i outfiten.
 
Känns som jag aldrig lägger upp outfitbilder längre. Nu till våren lär det dock bli fler eftrersom de går mot ljusarekvällar, då jag har tiden att fota. Så håll ut för fler "dagens klädsel-inlägg"!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback